La critica moderna ha confermato il racconto del Vasari che, indicando la Trasfigurazione come ultima opera di Raffaello, aveva scritto: “Di sua mano, continuamente lavorando, (la) ridusse ad ultima perfezzione”. Te,Periudhës fiorentine i përkasin në fund disa portrete në të cilët është i dukshëm ndikimi i,Në këtë vepër Raffaello-ja shkriu ndjesinë tragjike të vdekjes me vrullin jetësor të trazimit, me një kompozim skajshmërisht monumental, dramatik dhe dinamik, por të balancuar me kujdes, ku vërehen tashmë qartë shtysa mikelanxholeske, në kërkimin plastik dhe koloristik, dhe të antikitetit, në veçanti nga paraqitja e,Vepra përmbyllëse e periudhës fiorentine, e,Kjo vepër qe model i pashmangshëm i dhjetëvjeçarit pasues, për artistë si Andrea del Sarto dhe Fra' Bartolomeo,Në këtë mënyrë Santi, që sapo i kish mbushur njëzet e pesë vjeç, u trasferua në Romë, duke lënë të pa-mbaruara disa punime në,Këtu, përkrah një skuadre piktorësh të ardhur nga e gjithë,Në faqet murore Raffaello-ja dekoroi katër lunetta, të frymëzuara nga katër fakultetet (aftësitë) e universitetit mesjetar, apo teologjia, filozofia, poezia dhe jurisprudenca, gjë që ka bërë të mendohet se dhoma fillimisht qe destinuar si,Ndërsa fama e Raffaello-s po përhapej, porositës të rinj dëshironin të përfitonin nga shërbimet e tij, por vetëm më influentët në oborrin papnor mund të arrinin ta hiqnin nga punimet në Vatikan. (ILLE HIC EST RAPHAEL TIMUIT QUO SOSPITE VINCI RERUM MAGNA PARENS ET MORIENTE MORI).Leonardo-ja ishte atëherë mbi tridhjetë vjeçar kur Raffaello-ja lindi, por fama e tij si piktor inovativ dhe i aftë për rezultate të jashtëzakonshme ishte akoma e gjallë kur Santi vendosi të vendosej në Firence, për të admiruar, mes të tjerave,Me siguri shembulli i Leonardo-s nxiti te i riu vullnetin për të tejkaluar kopjimet shterpë të modeleve të repertorit (siç ishte zakon të bënte Perugino-ja), në favor të një përpunimi të vazhdueshëm dhe studimi organik të gjithë figurave dhe peizazhit, shpesh të dalluar nga i vërteti, për të favorizuar një paraqitje më natyrale dhe të besueshme. Le Museo Civico di Sansepolcro est l'un des musées de la ville toscane de Sansepolcro, ... Santi di Tito, Raffaello Schiaminossi (en), Luca Signorelli, Giovanni Battista Mercati (en), Pontormo, Leandro Bassano, Andrea Pozzo, les frères Alberti, Cantagallina et autres artistes locaux. Jo rastësisht mori një përkthim nga Fabio Calvo të,Megjithëse punimet përparonin me ngadalësi (.Në projektim Raffaello-ja përdori një sistem të ri, atë të projektimit drejtkëndor (thoshte: arkitekti nuk ka nevojë të dijë të vizatoi si një piktor, por të ketë vizatime që i lejojnë ta shohi ndërtesën ashtu siç është), duke braktisur konfigurimin prospektik të Bramante-s. Nga një plan i atribuar Raffaello-s dallohet një navatë me pesë ndarje, me navata anësore, që që vendoset përpara një hapësire me kupolë bramanteske; shtyllat që paraqesin parasta të dyfishta qoftë drejt navatës kryesore qoftë drejt navatave anësore; shfaqet façata e përbërë nga një portik i gjerë me dy kate.Themelet e kullave duken të pamjaftueshme; për këtë arsye u vendos të vendoseshin faqet e murit (ato më të ngarkuarat) më afër kullave të kupolës. "Këtu prehet ai Raffaello, nga i cili, gjallë, Nëna Natyrë druhej se mund ta tejkalonte dhe kur vdiq, [u druajt] se mos vdiste [me të]. Piktori më i vjetër e ftoi Raffaello-n të bashkëpunonte për afresket e Libreria Piccolomini, duke formuar kartona që të rinonin stilin e tij tashmë në një fazë rënie, siç shihet në afresket e mëparshme të Cappella Baglioni në Spello,Nuk është e qartë sa nga këto kompozime u vizatuan nga Raffaello-ja, por gati me siguri duhet të jetë nga dora e Santit kartoni me,Raffaello-ja do të duhet ta ketë braktisur shpejt ndërmarrjen, pasi, siç tregon Vasari, mori vesh, nëpërmjet disa piktorëve vendas, për lëvdimet e jashtëzakonshme rreth kartonit të,Vepra që përmbylli fazën rinore, duke shënuar një shkëputje të madhe me mjeshtrin Perugino, është.Në qendër të tablosë vendoset një grup personash të ndarë në dy radhë, duke patur si qendër priftin, që celebronte martesën midis virgjëreshës Maria dhe Shën Jozefit. F. Di Todaro.Për veprën ishte humbur kujtesa në Toskanë, aq sa as Vasari nuk e përmend.http://www.planespotters.net/Production_List/Airbus/A330/1123,EI-EJG-Alitalia.php,"Afresket e Raffaello Santit në Romë, në Villa Farnesina","Site i ekspozitës Raffello nga Firence në Romë në Galleria Borghese në Romë","Vepra të Raffaello-s në katalogun online të Fondacionit Federico Zeri","Intervistë e Marco Ciatti-t, drejtor i restaurimeve të Madonna del Cardellino","(Antoine-Chrysostome)Quatremère de Quincy; Longhena, Francesco,https://sq.wikipedia.org/w/index.php?title=Rafaelo&oldid=2099403,Creative Commons Attribution/Share-Alike License.Arazzi di Raffaello, 1515-1516, kartona për arace, në Vatikan, Pinacoteca Vaticana (arace) dhe Londër, Victoria and Albert Museum (një pjesë e kartonave).Kartona për mozaikët e cappella Chigi-t në Bazilikën e Santa Maria del Popolo, 1516.afreske të Stufetta del cardinal Bibbiena, 1516, Romë, Palazzo Apostolico.Kisha e Sant'Eligio degli Orefici, nga 1509, në Romë (façiata është ribërë në gjashtëqintën),Cappella Chigi, që nga 1513-1514, bazilika e Santa Maria del Popolo, Romë,Palazzo Pandolfini (atribuim), rreth 1513-1514, Firence,Basilica di San Pietro in Vaticano, nga 1514 në 1520, në Vatikan,Loggia di Raffaello, 1514-1519, Palazzo Apostolico, në Vatikan,Palazzo Jacopo da Brescia (i shkatërruar), 1515-1519, në Romë,Stallat e Villa Farnesina (të shkatërruara), rreth 1516, Romë,Palazzo Branconio dell'Aquila (i shkatërruar), rreth 1519, në Romë.Maria Grazia Ciardi Duprè; Paolo Dal Poggetto (a cura di).Manfredo Tafuri, Christoph Luitpold Frommel, Stefano Ray.Marcello Fagiolo; Maria Luisa Madonna (a cura di).Pierluigi De Vecchi ed Elda Cerchiari, I tempi dell'arte, volume 2, Bompiani, Milano 1999.Kjo faqe është redaktuar për herë te fundit më 25 prill 2020, në orën 23:47.Të gjitha materialet që gjenden në këtë faqë janë të mbrojtura nga.
Trazione Anteriore,
Raffaele Morelli Contatti Telefonici,
L'Abate Ristorante,
Meteo 19 Giugno 2020,
Lipsia Tottenham Tv,
Comune Di Montelupone Anagrafe,
Calendario Marzo 2019 Da Stampare,
Acquario Segno Zodiacale Uomo,
Formazione Tottenham-Lipsia,
Adriana Panzera Instagram,
Mart Rovereto,